2006 tog Tottenham fram ett helt nytt klubbmärke, som förfinades i början av 2010-talet.
Nu vill gänget i norra London modernisera ytterligare. För att göra det har man tagit fram en ny version av loggan.
Men det är inga större förändringar som sker. På sin hemsida meddelar Spurs att texten "Tottenham Hotspur", som har synts nederst i klubbmärket, helt enkelt tas bort. Och det är det.
"Vår nya identitet möjliggör ett mer lekfullt och vågat förhållningsätt för klubbens varumärke över de många plattformar som den finns på, med ett speciellt fokus på tydlighet i digitala miljöer", skriver Spurs på sin hemsida.
Den berömda tuppen, ståendes på en boll, förblir alltså kvar i sin helhet.
"Vi har tagit bort den böjda 'Tottenham Hotspurs'-texten under tuppen. Det gör det möjligt för oss att öka dess skala i olika miljöer och stå stolta över en sann ikon för klubben", skriver Spurs.
Se det nya klubbmärket här.